9/6/15

Salva Redón al Club de Lectura del Carrer Major

El proper dia 10 de juny a les 18 hores els joves colomencs podran conversar amb l'escriptor Salva Redón, autor d'El rescat de la Diana, un magnífic llibre en el qual es combinen algunes de les passions de Salva, com ara l'amor per la muntanya i les relacions personals.

La Diana ha anat amb la família a passar uns dies a la muntanya. Contravenint las recomanacions del pare surt d'excursió i la sorpèn una tempesta. Per diverses raons que no vull desvetllar, la Diana no podrà tornar a casa. S'estableix un operatiu de rescat i es trobada per un bomber. A partir d'aquí s'estableix entre els dos una relació intensa d'amistat i supervivència.

Salva Redón

Cosecha de 1968 con D. O. Santa Coloma de Gramenet, ciudad dormitorio de Barcelona durante el franquismo, ciudad-babel en el actual mundo globalizado. Compagina su vocación política (fue concejal de Solidaridad y Cooperación) con las clases de Historia. Polifacético e inquieto, ha desempeñado diversos oficios, además de crear y dirigir entidades juveniles y cívicas de su ciudad, y de colaborar con otras. En 1997 se integró en la naciente y pujante ACOLITE (Associació Colomenca de Literatura), entidad que presidió entre 1997 y 2001, y que ahora vuelve a dirigir. También ha sido miembro de jurados literarios como los premios Bon Profit de literatura erótica y culinaria, o los Jocs Florals -premios PASCSA de poesía- de Santa Coloma. En 1998 publicó su primer relato. Desde entonces se han sucedido las colaboraciones con medios de comunicación locales y comarcales, en especial como articulista en la revista Fòrum-Grama y como crítico en la Revista del Taxi, y las lecturas públicas. En 2006 vio la luz su primera novela de literatura juvenil, El rescat de la Diana. En 2007 presentó el libro de relatos La pistola de Einstein. De 2011 data Un corazón ignorante sólo bombea sangre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada